Wettelijke informatie

Adres: Pantheonlaan, 14 1081 KOEKELBERG
Ondernemingsnummer 0897.927.911
RPR Brussel

Algemene verordening gegevensbescherming (AVG/GDPR)

De vzw Brussels Bach Koor hecht veel belang aan de bescherming van uw persoonsgegevens. In overeenstemming met de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG/GDPR) hebben wij ons privacybeleid bijgewerkt. U kunt ons privacybeleid raadplegen op onze website.

Intellectuele eigendomsrechten

Alle teksten, foto's, video's en andere materialen op de website van de vzw Brussels Bach Koor zijn beschermd door intellectuele eigendomsrechten. Het is niet toegestaan om deze materialen te kopiëren, te reproduceren, te distribueren of op enige andere manier te gebruiken zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de vzw Brussels Bach Koor.

Aansprakelijkheid

De vzw Brussels Bach Koor doet er alles aan om de informatie op haar website actueel en correct te houden. Wij kunnen echter niet garanderen dat de informatie altijd foutloos, volledig en actueel is. De vzw Brussels Bach Koor kan niet aansprakelijk worden gesteld voor enige schade of verlies veroorzaakt door het gebruik van de informatie op onze website.

Links naar andere websites

Onze website kan links bevatten naar andere websites die niet onder de controle staan van de vzw Brussels Bach Koor. Wij zijn niet verantwoordelijk voor de inhoud of het privacybeleid van deze websites en kunnen niet aansprakelijk worden gesteld voor enige schade of verlies veroorzaakt door het gebruik van deze websites.

Toepasselijk recht

Op deze website en op deze wettelijke informatie is het Belgische recht van toepassing. In geval van geschillen zijn enkel de rechtbanken van het arrondissement Brussel bevoegd.

Contact

Als u vragen heeft over onze wettelijke informatie of ons privacybeleid, kunt u contact met ons opnemen via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..